FANDOM

Το "Get the Message" (Πιάσε το Μήνυμα) είναι ένα επεισόδιο εποχής 1 του The Loud House.

Οικόπεδο Edit

Ο Λίνκολν αφήνει σχολαστικό φωνητικό μήνυμα στο σμαρτφον του Λόρι, αλλά συνειδητοποιεί ότι πρέπει να το διαγράψει πριν η παλιά αδελφή του ανακαλύψει.

Χαρακτήρες Edit

  • Λίνκολν
  • Lori
  • Λούνα (καμεό)
  • Λουάν
  • Λούσι
  • Lana
  • Lola
  • Κρίνος
  • Clyde
  • Μπόμπι (μόνο φωνή)
  • Γκρεμός
  • Walt
  • Geo

Σύνοψη Edit

Ενώ ο Λίνκολν παίζει με τα γυαλιά του παιχνιδιού, ανακατεύει στο δωμάτιο του Λορι. Η παλαιότερη αδελφή του φωνάζει οργισμένα το όνομά του, βγάζει τα γυαλιά του και τον προειδοποιεί να μείνει έξω από το δωμάτιό του και αν τον πιάσει ξανά, θα τον μετατρέψει σε ανθρώπινο κουλούρι. Έτσι, ο Lincoln πηγαίνει στο μπάνιο, αλλά όταν απαντά στην πόρτα για τον Clyde, αφήνει τυχαία γυαλιά εκεί. Ο Lori έρχεται στη συνέχεια στο μπάνιο.

Όταν ο Λίνκολν συνειδητοποιεί το ατύχημα του, φτάνει στο μπάνιο, μόνο για να σταματήσει από τα δίδυμα Lola και Lana ντυμένοι ως ανήλικοι αξιωματικοί. Εκπαιδεύουν για τη ρουτίνα παρακολούθησης της αίθουσας του σχολείου τους και τώρα έχουν κλειδώσει τον Λουάν σε μια φυλακή φυλακής από χαρτόνι για να λένε κακά λάθη. Έτσι, το Lincoln tip-toe στο μπάνιο, και όταν φτάσει εκεί, φοβάται να δει ότι τα γυαλιά του έχουν υποστεί βλάβη. Φωνάζει "LORI, YOU DIRTBAG!" έξω, ενώ ο Lori οδηγεί κάπου.

Ο Clyde τον ρωτάει τι είναι λάθος και ο Λίνκολν τον δείχνει τα γυαλιά παιχνιδιού Lori τυχαία περπάτησε. Ο Λίνκολν πιστεύει ότι ο Λόρι χρονολογεί τον Μπόμπι, οπότε βρίσκει ένα έγγραφο με τίτλο "Γιατί _____ είναι η χειρότερη αδελφή ποτέ". Στέλνει ένα αυστηρό, κακό φωνητικό ταχυδρομείο στο Lori για το γιατί είναι η χειρότερη αδερφή του Λίνκολν. Ο Clyde ανησυχεί ότι το φωνητικό ταχυδρομείο είναι πολύ σκληρό για τον Lori.

Ο Λίνκολν βρήκε έναν τρόπο να διαγράψει τον τηλεφωνητή. Όταν γλιστράει στο δωμάτιο του Λορι, κρύβεται πίσω από το γραφείο με το κινητό του Lori πάνω του. Η Λόρι τη λαμβάνει και ο Λίνκολν ακολουθεί ήσυχα την κάτω. Στέκεται στον καναπέ στο σαλόνι, αλλά ακούει το φωνητικό ταχυδρομείο του Λίνκολν. Ο Λίνκολν προσπαθεί να την σταματήσει, αλλά λίγο πριν αρχίσει η αναταραχή, ο Λόρι διαγράφει τον τηλεφωνητή. Γίνεται θυμωμένος και προειδοποιεί το Λίνκολν να μην καλέσει το κινητό της.

Την επόμενη μέρα, ο Λόρι έρχεται στο δωμάτιο του Λίνκολν. Ζήτησε συγγνώμη για την ενίσχυση στα γυαλιά παιχνιδιού του Λίνκολν και αποδεικνύεται ότι πραγματικά πήγε να αγοράσει τα νέα γυαλιά παιχνιδιού για τον αδελφό της. Ο Λίνκολν υπόσχεται να δώσει προσοχή στα γυαλιά παιχνιδιού. Ενώ παίζει σε αυτά, ο Lori βρίσκει το "Χειρότερη Αδελφή Πάντα" στο δωμάτιό του και φωνάζει "LINCOLN, YOU LITTLE -", ακολουθούμενος από τη μουσική κιθάρας της Luna για να λογοκρίνει την αμαρτία της.

Συμμετοχή σε φωνή Edit

  • Ría Apérgi ως Λίνκολν
  • Τάνια Παλαιολόγου ως Λόρι, Λουάν
  • Χρυσοπούλα Παπαδοπούλου ως Λένι, Λόλα
  • Πηνελόπη Σκαλκώτου ως Λάνα
  • Σοφία Καψάμπελη ως Lucy, Clyde
  • Χρυσός Θάνος ως Μπόμπι (αδιαμφισβήτητος)

Ο Luna δεν έχει γραμμές σε αυτό το επεισόδιο.

Ενδιαφέροντα γεγονότα Edit

  • Οι Leni, Lynn και Lisa απουσιάζουν σε αυτό το επεισόδιο.
  • Αυτή είναι η πρώτη φορά που λείπουν οι αδελφές του Lincoln σε ένα επεισόδιο.
  • Αυτή είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται η Luna χωρίς γραμμές διαλόγου.
  • Αυτό το επεισόδιο ήταν η πρώτη εμφάνιση της σειράς Vanzilla. Ωστόσο, φαίνεται μόνο σιλουέτα.
  • Αυτή είναι η πρώτη φορά που λέει η Laurie "κυριολεκτικά".
  • Αυτό είναι το δεύτερο επεισόδιο που χαρακτηρίζει μια σκηνή αργής κίνησης. Είναι όταν ο Λίνκολν μεταπηδά στη Λόρι για να σταματήσει να ακούει το μήνυμα.

βιβλιογραφικές αναφορές Edit

  • Οι περιπέτειες του Tintin - Η κάρτα τίτλου αναφέρεται στο Tintin, καθώς δείχνει ότι ο Lincoln τρέχει μπροστά σε προβολέα.
  • Sesame Street - Ο Lincoln λέει: "Κάλεσα το Lori (ένα riff κιθάρας), το οποίο είναι στην πραγματικότητα ένα (harp sound)", το οποίο αναφέρεται στο πώς ο Simon Soundman, ένας άνθρωπος που εκτοξεύει τα ηχητικά εφέ, μιλάει.

Τσάντες που τρέχουν Edit

  • Η δυνατή μουσική κιθάρας της Luna "λογοκρίνει" κάποιον που καταραίνει.
  • Η Λάνα και η Λόλα βρίσκονται στο χέρι στο διάδρομο και παρακολουθούν τις παραβιάσεις.