FANDOM

Το "Snow Way Out" είναι ένα επεισόδιο εποχής 2 του The Loud House.

Οικόπεδο Edit

Η Λάνα πείθει τα αδέλφια της να πάνε στο μπιφτέκι Burpin για να συναντήσουν τον ήρωα του αγωνιστικού αυτοκινήτου, παρά την έντονη χιονόπτωση.

Χαρακτήρες Edit

  • Λίνκολν
  • Lori
  • Leni
  • Λούνα
  • Λουάν
  • Lynn Jr.
  • Λούσι
  • Lana
  • Lola
  • Λίζα
  • Lily
  • Ρίτα (αναφέρεται)
  • Lynn Sr. (αναφέρεται)
  • Charles (αναφέρεται)
  • Λυκίσκος
  • Bobby (αναφέρεται) (άγνωστος αν ο Lori αναφέρει το όνομά του με "Y" ή "IE")
  • Φλιπ
  • Bobbie Fletcher (ντεμπούτο)
  • Ανώνυμος υπάλληλος Burger Burger (καμεό)
  • Ο πατέρας του Billy (καμεό)
  • Γκρι μαλλιά έφηβος αγόρι (καμέα)
  • Χαρά (καμεό)
  • Park Ranger (καμεό)
  • Φωτογράφος (καμεό)
  • Κόκκινη γυναίκα (καμέο)
  • Teen Carny (καμεό)
  • Teen κορίτσι (καμέο)
  • Τίνα (καμεό)
  • Σερβιτόρα (καμεό)

Σύνοψη Edit

Χιονίζει. Στο Loud House, η Leni θερμαίνει το γκούλας με στεγνωτήρα μαλλιών. Ενώ παρακολουθούν τα αδέλφια της, η Lana τους λέει ότι το Burpin Burger έχει έναν διαγωνισμό που διεξάγεται από τον αγαπημένο διάσημο οδηγό της Lana, Bobbie Fletcher. Εξηγεί ότι ο άνθρωπος που βρίσκει το χρυσό περιτύλιγμα με σήματα ελαστικών κερδίζει και παίρνει στο πλήρωμα του Bobbie. Η Λάνα αναφέρει ότι οι γονείς της τους είπαν ότι έφυγαν από τα παιδιά για φαγητό ενώ ήταν μακριά, ενώ ενώ τα αδέλφια φεύγουν, η Λάνα φέρνει Λυκίσκος κατοικίδιο ζώο βάτραχος της. Η Λίζα προειδοποιεί τα αδέλφια για τη σκέψη της χιονόπτωσης.

Στο Burpin Burger, υπάρχει ένα ενθουσιασμένο μεγάλο πλήθος που βλέπει τον Bobbie Fletcher να οδηγεί στο εστιατόριο. Ο Bobbie κυματίζει μια πράσινη σημαία και λέει στους πελάτες να "ξεκινήσουν τα στομάχια τους"! Όλοι μπαίνουν μέσα, όπως και τα αδέλφια Loud, αλλά ο Flip άλματα μπροστά τους, ο οποίος φαίνεται να είναι και οπαδός του Bobbie. Ενώ παραγγέλλει μια ντουζίνα μπιφτέκι, διατάζει έναν ανώνυμο υπάλληλο να κάνει έναν από αυτούς τον νικητή. Όταν παίρνει τα μπιφτέκια, το περιτυλιγμένο νίκη δεν είναι καθόλου σε αυτά. Στη συνέχεια, η Λάνα παραγγέλλει δέκα μεγάλους πιστούς και έναν νεαρό κορίτσι και αυτήν και τα παιδιά της και πληρώνει με το κουπόνι "Kids Eat Free" μαζί με τα σκουπίδια της, συμπεριλαμβανομένου του ποδιού της κουκουβάγιας.

Τα παιδιά όλα σκάβουν, αλλά κανένας από αυτούς δεν έχει το νικηφόρο περιτύλιγμα. Ο Leni απολογείται επειδή δεν βρήκε το περιτύλιγμα. Η Lana αποφασίζει να κρατήσει τον δεύτερο γύρο. Ο Λίνκολν ρωτάει πώς θα πληρώσουν για τα δευτερόλεπτα τους. Αργότερα, ενώ ο υπάλληλος δεν κοιτάζει, το λυκίσκο εμποδίζει το κουπόνι από την ταμειακή μηχανή με τη γλώσσα του. Η Λάνα παραγγέλλει περισσότερα μπιφτέκια. Και πάλι, δεν έχουν περιτύλιγμα. Η Λίζα τους λέει ότι πρέπει να "αμσπαστούν" πριν να χιονίσουν και δείχνουν στους πελάτες που φεύγουν από το εστιατόριο. Η Λάνα προτείνει ότι θα πρέπει να έχει έναν τρίτο γύρο, προκαλώντας τα αδέλφια της να ηρεμήσουν. Ο Λίνκολν λέει ότι είναι γεμάτοι και δεν πιστεύουν ότι δεν μπορούν πλέον να φάνε. Η Λάνα τους λέει ότι δεν χρειάζεται να τα φάει. Τους λέει να μείνουν στα καθίσματα τους και θα γυρίσει πίσω με περισσότερα μπιφτέκια.

Ο λυκίσκος εμποδίζει το κουπόνι, αλλά όταν το βλέπει ο εργαζόμενος, κόβει το κουπόνι και λέει στη Lana ότι πρέπει να πληρώσει. Η Λάνα βρίσκει χρήματα γύρω από το εστιατόριο. Πληρώνει μαζί τους μαζί με κάποια άλλα σκουπίδια, συμπεριλαμβανομένων των ράμφων κοτόπουλου. Ο ανυπόμονος υπάλληλος της ζητάει να βιαστεί και θέλει να κλείσει το κατάστημα και να πάει στο σπίτι με το ποδήλατό του. Μέχρι στιγμής κανένας δεν έχει βρει το νικητήριο περιτύλιγμα. Μόλις η Lana πρόκειται να παραδοθεί, η Leni βρίσκει αυτό που νομίζει ότι είναι ένα βρώμικο παλιό κουρέλι, όταν η Lana της λέει με ενθουσιασμό ότι έχει το νικηφόρο περιτύλιγμα! Τα παιδιά νιώθουν νικηφόρα ενώ ο εργαζόμενος κλείνει το εστιατόριο. Η Λάνα ευχαριστεί τα αδέλφια της για τη βοήθειά τους. Ο Lynn λέει ότι θα έρθουν στο σπίτι και θα τους αφήσουν να σπάσουν στην ιδιωτικότητα.

Με την έξοδό τους, η Λένι περπατάει σε ένα τεράστιο χιόνι χιονιού που φράζει την πόρτα, νομίζοντας ότι είναι το ντουλάπι όπου κρατούν το χιόνι τους, όταν η Lincoln τη διορθώνει ότι έχουν χιονίσει, όπως η Λίζα φοβόταν! Φοβούνται ότι θα κολλήσουν σε αυτήν για πάντα, ενώ ο εργαζόμενος βόλτα το ποδήλατό του στο χιόνι. Λουάν του λέει ότι υπάρχει χιόνι διέξοδο! Στη συνέχεια εμφανίζεται το Flip. Λέει στα παιδιά ότι το φορτηγό του έχει χιονοκοπή, αλλά με κάποιο τρόπο καταφέρνει να τους αφήσει ελεύθερους. Ωστόσο, θέλει το νικηφόρο περιτύλιγμα, και η Lana αρνείται. Το Flip αντικαθιστά τον υπάλληλο. Η Λάνα σχεδιάζει να βγάλει και τα παιδιά της, ενώ το Flip έχει φύγει, αλλά το φορτηγό του Flip σκοπεύει να χτυπήσει την πόρτα εισόδου, προκαλώντας το χιόνι να πέσει και να μπλοκάρει την είσοδο, αφήνοντας τα παιδιά απογοητευμένα.

Η Λάνα έχει μια ιδέα. Προτείνει να χρησιμοποιήσει μια λυχνία θέρμανσης μπιφτέκι για να λιώσει όλο το χιόνι, αλλά όταν το βγάλει έξω, το εστιατόριο μαυρίζει. Έτσι, αποφασίζει να σκάψει το χιόνι με δύο φτυάρια. Ενώ σκάβει, χτυπάει στο Vanzilla. Στη συνέχεια, η Λάνα λέει στα αδέλφια της ότι βρήκε τη διέξοδο. Τα παιδιά όλα hop στο Vanzilla, αλλά δεν θα ξεκινήσει επειδή ο κινητήρας του είναι κατεψυγμένος. Τώρα, τα παιδιά καταλήγουν παγιδευμένα στο εστιατόριο.

Όλα τα αδέλφια της Lana τρεμοπαίζουν στο τραπέζι τους. Η Lori βλέπει ότι το κινητό της δεν έχει wi-fi και φοβάται ότι η Bobby / Bobbie δεν θα ξέρει πού είναι. Τα αδέλφια συσσωρεύονται μαζί, αλλά η Lucy συνειδητοποιεί ότι ξέχασαν ότι μισεί τη συσσώρευση. Η Λάνα ζητά συγγνώμη από το Λυκίσκο ότι είναι υπερβολικά εγωιστικό. Ξαφνικά, ο Flip επιστρέφει στο εστιατόριο, εκπλήσσοντας τα αδέλφια. Απαιτεί θυμωμένα τα παιδιά που θέλουν το νικηφόρο περιτύλιγμα. Ο Λόρι φωνάζει σε αυτόν που βρήκε πρώτα τη Λάνα. Ο Flip λέει ότι θέλει να είναι στο πλήρωμα του Bobbie. Δυστυχώς, η Λάνα έρχεται σε αυτόν και του λέει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο για να είναι στο πλήρωμα του μπλοκ και τα χέρια του Μπμπμπι Flip το περιτύλιγμα. Τραβήξτε το χαιρετισμό και παίρνετε τα παιδιά στην κωπηλασία του.

Στο σπίτι τους, βλέπουν τον Bobbie Fletcher να στέκεται με το αυτοκίνητό του με κατεψυγμένο κινητήρα. Η Lana το επιδιορθώνει με το στεγνωτήριο μαλλιών της Leni. Χτυπάει το περιτύλιγμα από την υποδοχή του ποτηριού του Humvee και το δείχνει στον Bobbie. Ο Bobbie δίνει στη Λάνα ένα χαρτί με τον αριθμό τηλεφώνου της γραμμένο σε αυτό και λέει στη Λάνα να την καλέσει όταν φτάσει στις 18 (σε δώδεκα μήνες). Η Λάνα της ευχαριστεί και όλα τα αδέλφια της την συγχαίρουν για τον καθορισμό του αυτοκινήτου του Μπομπί. Ο Flip ζητά συγκλονιστικά τον Μπόμπι τι θα κάνει από τότε που είναι τώρα χωρίς το περιτύλιγμα του. Ο Bobbie ξεκινάει τον κινητήρα και οδηγεί το χιόνι πολύ γρήγορα, καλύπτοντας το Flip μέσα, τελειώνοντας το επεισόδιο.

Ασήμαντα πράγματα Edit

  • Αυτό είναι το τελευταίο επεισόδιο της εποχής 2μ και το τελευταίο επεισόδιο στον αέρα το 2017 (ημερομηνία ΗΠΑ).
  • Αυτό είναι το πρώτο επεισόδιο στον αέρα τον Δεκέμβριο, αν και δεν υπάρχουν επεισόδια που εκπέμπουν σε αυτόν τον μήνα το προηγούμενο έτος.
  • Αυτό το επεισόδιο σηματοδοτεί τα τελευταία πράγματα της εποχής 2:
    • Το τελευταίο για να χαρακτηρίσει τις αδελφές του Lincoln και το Flip.
    • Την τελευταία φορά που αναφέρθηκε είναι η Rita, Lynn Sr. και Bobby.
  • Με εξαίρεση την αρχή, τα αδέλφια εμφανίζονται μόνο στα χειμερινά ρούχα τους σε όλο το επεισόδιο.
    • Αυτό κάνει τους Luan και Lily τα μόνα αδέλφια που δεν βλέπουν ποτέ στα ρούχα τους για όλο το επεισόδιο.
  • Μέχρι να μεταδοθεί αυτό το επεισόδιο και από τότε που προβλήθηκε το "11 Louds a Leapin'", δεν υπήρχαν επεισόδια με χειμερινό οικόσημο για έντεκα μήνες.
  • Αυτή είναι η δεύτερη φορά που η Lucy μιλάει στα χειμωνιάτικα ρούχα της.
  • Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Lori και η Leni έχουν σόλο γραμμές ομιλίας στα χειμερινά ρούχα τους, παρόλο που δεν έκαναν το προηγούμενο έτος.
    • Από αυτό το επεισόδιο, όλα τα Louds έχουν σόλο γραμμές ομιλίας στα χειμερινά ρούχα τους σε τουλάχιστον ένα επεισόδιο.
    • Η σκηνή όπου τα παιδιά αναζητούν το νικηφόρο περιτύλιγμα για τη δεύτερη προσπάθεια είναι όταν η πρώτη γραμμή σόου της Leni στα χειμωνιάτικα ρούχα της "Λυπάμαι που δεν βρήκαμε το περιτύλιγμα, τη Lana".
  • Αυτή είναι η πρώτη φορά που Luna έχει πραγματική σόλο μιλώντας σε χειμωνιάτικα ρούχα, αν και «11 Louds A Leapin» δεν είχε καμία πραγματική γραμμές ομιλία και χρησιμοποιεί μόνο τη φωνή του τραγουδιού.
    • Η σκηνή όπου τα παιδιά ψάχνουν για το νικηφόρο περιτύλιγμα για την τρίτη προσπάθεια είναι όταν η πρώτη πραγματική σόλο γραμμή της Luna στα χειμωνιάτικα ρούχα της είναι "Εγώ ούτε, μάγκα".
  • Αυτό το επεισόδιο σηματοδοτεί την επιστροφή του δεύτερου ηθοποιού του Λίνκολν, Grant Palmer, ηλικίας 15 ετών, ο οποίος δεν φωνάζει Lincoln σε αυτό το επεισόδιο λόγω της εφηβείας. Αντ 'αυτού, εξέφρασε τον υπάλληλο Burpin Burger.
  • Η Rita, ο Lynn Sr., ο Μπόμπι και ο Charles αναφέρθηκαν ακόμα αόρατοι σε αυτό το επεισόδιο.
    • Σύγχυση: Ενώ τα αδέλφια της Lana τρεμοπαίζουν στο εστιατόριο, ο Lori και η Lola αναφέρουν τον Bobby, αλλά δεν αναφέρουν το επώνυμό του ούτε αναφέρουν το φύλο του από την τριτογενή αντωνυμία, γεγονός που αφήνει τους θεατές μπερδεμένους αν αναφέρουν το όνομα που γράφεται με "Y" (Santiago) ή "IE" (Fletcher).
      • Έτσι, δεν είναι γνωστό γιατί οι συγγραφείς επέλεξαν το πρώτο όνομα του Fletcher να προφέρει το ίδιο με το όνομα του Μπόμπι, αλλά είναι γραμμένο με διαφορετικούς τρόπους.
  • Ο Λουάν και η Λίλη είναι τα μόνα αδέλφια και οι αδελφές που στην αρχή του επεισοδίου δεν είχαν δει στα κανονικά ρούχα τους.
    • Αυτό το καθιστά τη δεύτερη φορά που ο Luan δεν βλέπει στα κανονικά ρούχα της για ολόκληρο το επεισόδιο.
    • Επιπλέον, οι Λίνκολν, Λόρι, Λένι, Λάνα και Λίζα είναι τα μόνα αδέλφια που μιλούν στα κανονικά ρούχα τους.
  • Τα περισσότερα από τα συνηθισμένα ρούχα της Lori, Luna, Lynn και Lucy δεν είναι αρκετά ορατά. Τα μόνα ορατά μέρη των ενδυμάτων τους είναι:
    • Τα παπούτσια του Λόρι
    • Οι μπότες της Λούνας
    • Τα παπούτσια και τις κάλτσες του Lynn
    • Τα παπούτσια και τις κάλτσες της Lucy
  • Πριν από την εμφάνιση της Lana, ενώ η Leni ξήρανε το γκούλας με τα μαλλιά, τα αδέλφια που εμφανίζονται σ 'αυτή τη σκηνή είναι αδέλφια που μιλάνε στο "Roughin It" (Lincoln, Lori, Leni, Luna, Lynn, Lucy, Lola, Lisa)
  • Όταν τα αδέλφια της Lana φωνάζουν με τρόμο όταν βλέπουν ότι το Flip εισέρχεται στο μπιφτέκι Burpin που καλύπτεται από χιόνι, η Lucy είναι η μόνη που λείπει τα δόντια της.
  • Όταν ο Λένι περπατάει στο σωρό του χιονιού που αποκλείει την έξοδο, η Λίζα κρύβεται πίσω από τη Λούσι και τη Λάνα.
  • Όταν τα αδέλφια της Lana είναι συγκλονιστικά, τα μαλλιά του Lincoln και της Luna είναι κρυμμένα. Αυτό κάνει τους θεατές να σκέφτονται ότι είναι φαλακρός, καθώς τα καπέλα τους καλύπτουν τα φρύδια και τα κτυπήματα των μαλλιών τους.
  • Όταν η Μπόμπι παραδίδει τον τηλεφωνικό αριθμό της Λάνα, η Λάνα ευχαριστεί ευγενικά για αυτό και τα αδέλφια της γιορτάζουν, αλλά ο Μπόμπι λέει ότι πρέπει να περιμένει μέχρι να γυρίσει το 18 (σε 12 χρόνια). Η Λάνα θα έπρεπε να αισθάνεται αναστατωμένη, αλλά δεν με πειράζει να περιμένει.
  • Το Luan's "Υποθέτω ότι είναι μια περιτύλιξη" από το "April Fools Rules" χρησιμοποιείται ξανά σε αυτό το επεισόδιο.
  • Σηματοδοτεί επίσης την πρώτη φορά που ο Luan ζητά συγγνώμη για το αστείο του.
  • Αυτό το επεισόδιο σηματοδοτεί την 90η εμφάνιση της σειράς της Lana.
  • Αυτό είναι το 25ο επεισόδιο που έγραψε ο Κάρλα Σάκας Shropshire.
  • Όταν η Λάνα φωνάζει "Bobbie!" και η Λόλα φωνάζει "Εδώ είναι!", τα αδέλφια τους δεν κινούνται. Στην ίδια σκηνή, το στόμα του Λίνκολν είναι ανοιχτό.
  • Την Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017, ο Nickelodeon (ΗΠΑ) κυκλοφόρησε ένα βίντεο προώθησης για τα επεισόδια "Snow Way Down / Out". Αυτό το promo περιέχει ένα κλιπ του Leni που χτυπά σε ένα σωρό χιόνι που φράζει την πόρτα και λέει: "Ω, αυτό πρέπει να είναι το ντουλάπι όπου κρατούν το χιόνι τους", που αφήνει τους περισσότερους θεατές έκπληκτοι και απίστευτοι που Leni μιλάει για πρώτη φορά χειμωνιάτικα ρούχα της.

βιβλιογραφικές αναφορές Edit

  • Snow Way Out - το όνομα του επεισοδίου είναι μια λέξη "no way out". (χωρίς διέξοδο)
    • Ο Λουάν λέει τον τίτλο του επεισοδίου όταν λέει στον υπάλληλο ότι δεν υπάρχει διέξοδος από το εστιατόριο.
  • Dale Earnhardt Jr. - Ο αριθμός του αυτοκινήτου του Bobbie, 88, μοιράζεται τον ίδιο αριθμό αυτοκινήτου με τον επί του παρόντος συνταξιούχο αγωνιστή αυτοκινήτων NASCAR.
    • Η φωνή της Bobbie, Karsyn Elledge, είναι η ανιψιά του Ernhardt.

Λάθος Edit

  • Όντας ψυχρόαιμος οργανισμός, το λυκίσκο θα πεθάνει ρεαλιστικά αν βρισκόταν στο χιόνι.

Τσάντες που τρέχουν Edit

  • Lana λέγοντας: «Λυκίσκος, γλώσσα εμπλοκή.».
  • Η Λούσι δεν θέλει να κοροϊδεύει.
  • Η Λούνα χρησιμοποιεί τελικά τη φωνή στα χειμωνιάτικα ρούχα της μιλώντας για πραγματικό και όχι μόνο τραγούδι.
  • Η Lori και η Leni έχουν τελικά σόλο γραμμές ομιλίας στα χειμερινά ρούχα τους.
  • Ο Luan και η Lily είναι τα μόνα αδέλφια που εμφανίζονται μόνο στα χειμωνιάτικα ρούχα τους σε όλο το επεισόδιο, χωρίς να φορούν τα κανονικά ρούχα τους.